Tashxis markazi
Навоий вилояти Хатирчи туман халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман бўлимида 2013-2014 укув йили учун кабул килинган 6 ёшли болаларни психологик-педагогик кўрикдан ўтгазилганлиги бўйича амалга оширилган ишлар юзасидан маълумот.
Хатирчи туман ХТБга қарашли 88 та умумтаълим мактаби бўлиб, 2013-2014 ўқув йилида 1 синфга 7 ёшлилар 3209 нафар ўқувчи, шундан 58 нафари 6 ёшлилар ташкил этди ва жами мактабга 3267 нафар укувчи кабул килинди..
Халқ таълими вазирлигининг 2012 йил 24 апрелдаги 130-сонли буйруги билан тасдикланган «Олти ёшли болаларнинг психологик-педагогик ташхис комиссиялари тугрисида»ги Низом талабларига узгартириш киритиш, 2013-2014 ўқув йилида олти ёшли болаларни мумутаълим мактабларининг биринчи синфларига кабул килиш тиббий курик хулосасига кура мутлок соглом деб топилган олти ёшли болаларни психологик- педагогик ташхис куригини самарали ташкил этиш хамда Халк таълими вазирлигининг 2013 йил
2 майдаги № 154 сонли буйругини ижросини таъминлаш максадида туман Халк таълими булимининг 2013 йил 2 июлдаги № 103- сонли буйруги чикарилди .
Буйрукка кура 2006 йил 1 январдан 31 декабрга кадар тугилган болалар мактабга тугридан-тугри кабул килинди , 2007 йилда 1 январдан 1 сентябрга кадар тугилганлар тиббий курик натижасига кура соглом деб топилган болалар педагогик психологик курикдан утказилиб мактабга тавсия этилдилар .
2006 йилда тугилган болаларни мактабга кабул килиш буйруги май ойида келганлиги учун уларни тугридан тугри кабул килиш жараёни амалга оширилди ва 1 синфга укишга келадиган укувчилар сони режага нисбатан ошиб кетди, 2007 йилда тугилган болаларнинг фоизини камайтирилди ва улардан 65 нафар тушган аризадан 58 нафари мактабга 1 синфга укишга кабул килиди.
Кабул килинган 58 нафар укувчининг барчаси тиббий курикдан утказилган ва соглом деб топилган. Уларни мактабларда узлаштириш ахволи яхши.
Did you enjoy this post? Why not leave a comment below and continue the conversation, or subscribe to my feed and get articles like this delivered automatically to your feed reader.
Comments
No comments yet.
Leave a comment